امور کنسولی

تایید مدارک صادر شده در ایران

کلیه مدارکی که در ایران صادر شده باشد لازم است پس از ترجمه رسمی آنها، به تایید وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران رسیده و سپس جهت تایید نهایی، به سفارت ارائه گردد.

ارائه رسید (Kvitto) بانکی پرداخت مبلغ 60 کرون برای تایید هر مهر  به حساب شماره 52771112515 در بانک SEB

تحویل مدارک :

  1. از طریق پست به آدرس :  

Islamiska Republiken Irans Ambassad

Box 6031

18106 Lidingö

  1. برای تهیه پاکت پستی برگشت مدارک می توانید یا مبلغ 120 کرون به شماره 1235764758 (SEPID HOLIDAY TRAVEL) سوئیچ نموده و رسید آن را به همراه نام، نام خانوادگی، شماره تلفن و آدرس پستی تحویل گیرنده دارای آیدی کورت به شماره واتس آپ 0046735605868 از ساعت 8:00 لغایت 20:00 ارسال نمایید. قبض پست سفارشی را که برای شما ارسال می گردد را پرینت گرفته و روی پاکت برگشتی بچسبانید و یا شخصاً از طریق لینک زیر اقدام کنید:  از ارسال پاکت برگشت مدارک بصورت تمبر خورده حتی صادره اداره پست اجتناب کنید و به یکی از دو روش اعلامی اقدام نمایید .

    دستورالعمل تهیه پاکت پستی برای برگشت مدارک 

جهت اطلاع از آخرین اخبار و تحولات، قوانین و مقررات کنسولی، می توانید در کانال تلگرامی کنسولی یار عضو شوید.