جهت تایید هرگونه مدارک دیگر به غیر از مدارک درمانی و تحصیلی که از ادارات رسمی سوئد جهت ارائه به مراکز و ادارات داخل ایران اخذ میگردد، میبایست مراحل زیر انجام گیرد:
- تایید مدرک توسط وزارت امور خارجه سوئد . تلفن بخش تایید اسناد وزارت امور خارجه سوئد 084055100
- ارائه مدرک تایید شده توسط وزارت امور خارجه سوئد به بخش تایید مدارک سفارت به انضمام تصویر مدرک شناسنائی، شماره تماس و آدرس ایمیل
- رسید (Kvitto) بانکی: ارائه رسید (Kvitto) بانکی پرداخت مبلغ 420 کرون به حساب شماره 52771112515 در بانک SEB
(در صورت مراجعه حضوری به سفارت، پرداخت هزینه، بصورت نقدی امکان پذیر نبوده و فقط از طریق سیستم بانکی میتوان پرداخت نمود)
- یک پاکت جهت برگشت مدارک: پاکت رجیستر شده توسط اداره پست دارای مشخصات کامل نام و آدرس گیرنده جهت برگشت مدارک
(در صورت مراجعه حضوری به سفارت، نیازی به تهیه پاکت برگشت نمیباشد)
ارسال مدارک :
- از طریق پست به آدرس :
Islamiska Republiken Irans Ambassad
Box 6031
18106 Lidingö
توضیحات مهم:
- از ارسال مدارک ناقص، خودداری نموده در غیر اینصورت مدارک عیناً بدون هیچ اقدامیبرگشت داده میشود.
- ارائه هرگونه مدارک جعلی و اطلاعات غیر واقعی, منجر به رد درخواست میگردد.
- تایید مدارک مخدوشه یا دارای خط خوردگی و لاک گرفتگی امکان پذیر نمیباشد
- تایید مدارک به زبان سوئدی و یا انگلیسی امکان پذیر میباشد ولی ترجمه فارسی این اسناد قابل تایید نمیباشد. ترجمه این گونه اسناد به زبان فارسی، پس از تایید توسط سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم، توسط دفاتر رسمی ترجمه در ایران انجام میگردد.
جهت اطلاع از آخرین اخبار و تحولات، قوانین و مقررات کنسولی، میتوانید در کانال تلگرامیکنسولی یار عضو شوید.